04 Disember, 2013

Mini Workshop Strategi Intrinsic Value

Menentukan Nilai Intrinsik Berasaskan Growth Discounted Valuation. Bengkel kendalian Tuan Zayed Zulfikli, anjuran syarikat Pakdi.

Saya akan memperkenalkan kategori baru dalam blog, iaitu bengkel saham.  Saya baru sahaja mengadakan bengkel kedua saya pada 30 Nov lepas dan belum merancang kursus selanjutnya dalam tempoh terdekat.

Bagi mereka yang berminat untuk terus mendalami ilmu saham, saya akan cadangkan bengkel yang mungkin bermanfaat bagi mereka. 

Bengkel yang seterusnya anjuran syarikat Pakdi, seorang pakar kewangan terkenal, ialah seperti berikut:




Tarikh: 11 Disember 2013, Rabu (Hari cuti Sultan Selangor)
Masa: 9:45 pagi - 12:40 petang
Trainer: Tuan Zayed Zulfikli
Yuran: RM 300

Lokasi: Level 32, Menara Prestige

Sila buat pembayaran ke salah satu dari akaun berikut:
 
CIMB
Nama akaun: AFIQ Training & Advisory 
No akaun: 12080000563100

Maybank
Nama akaun: SM World Resources
No akaun: 562384119501

Reply emel ini jika mahu membuat pembayaran melalui kad kredit.

 
Sila emel kepada sales@rancangwang.com maklumat / bukti pembayaran, nama penuh, dan no telefon. Bantuan SMS di talian 012 360 8652. Bantuan telefon di talian 03 9207 9780.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bengkel 30 nov kenapa tak de iklan. Kalau ada lagi iklan kat sini ya.

Unknown berkata...

Kalau ada saya akan maklumkan. Cuma pada masa itu saya sibuk dan tak sempat buat entry. Sekarang dah ada satu kategori khas bertajuk bengkel saham.